Laden…

Procedure bij Windows Updates

Sommige Windows Updates zetten bepaalde bestanden door elkaar, waardoor er fouten kunnen ontstaan in het programma. Mogelijke problemen zijn:

  • Code 3706 wordt getoond bij het openen van een document/adres/installatie/…
  • Bepaalde vensters in HandSoft tonen geen informatie maar blijven grijs of wit
  • Een foutmelding wordt getoond bij het koppelen van een klant aan een nieuw document

Jammer genoeg worden wij door Microsoft niet op voorhand ingelicht wanneer er een update zal gebeuren, noch wat deze precies inhoud. Wanneer je één van bovenstaande problemen ondervind, kan je dit in de meeste gevallen zelf oplossen door onderstaande procedure te volgen:

Download via deze link het ‘ResetHSValue.reg’ bestand. U mag dubbelklikken op dit bestand, en kiezen voor ‘Ja’ in het dialoogvenster. Nadien mag je dit venster afsluiten door op ‘Ok’ te klikken.

Mocht dit geen oplossing bieden, neem dan contact op met onze helpdesk op het nummer 070/246.700.

Bekijk onze Privacy & Cookie Policy |
Bank reknr.: 068-2058612-08 |
IBAN nr.: BE63-0682-0586-1208 |
SWIFTCODE: GKCCBEBB |
BTW: BE 0429.007.442